معرفی بهترین موتورسیکلت برای بانوان؛ راهنمای خرید بهترین موتور برای خانم‌ها

یکی از صحنه‌های آشنایی که ممکن است این روزها در خیابان‌های شهر ببینید، موتورسواری بانوان است. مسئله‌ای که ممکن است در چند سال گذشته کمی غیرعادی و عجیب به نظر می‌رسید. اما این روزها به یک پدیده طبیعی تبدیل شده است. با این حال هنوز هم استفاده از بعضی موتورها برای خانم‌ها علاوه‌بر اینکه غیر...

یکی از صحنه‌های آشنایی که ممکن است این روزها در خیابان‌های شهر ببینید، موتورسواری بانوان است. مسئله‌ای که ممکن است در چند سال گذشته کمی غیرعادی و عجیب به نظر می‌رسید. اما این روزها به یک پدیده طبیعی تبدیل شده است. با این حال هنوز هم استفاده از بعضی موتورها برای خانم‌ها علاوه‌بر اینکه غیر عرف است، ممکن است سخت نیز باشد. بنابراین اگر قصد خرید موتورسیکلت را دارید باید به نکات مهم و تاثیرگذار در یک سواری بی دردسر نیز توجه کنید. این مطلب یک راهنمای کامل برای خرید بهترین موتورسیکلت برای بانوان است. پس قبل از تصمیم نهایی خرید و پرداخت وجه، این نکات را بخوانید و آگاهانه تصمیم بگیرید.

موتور سواری خانم‌ها؛ یک علاقه تاریخی و سابقه‌دار!

شاید تصور کنید که علاقه بانوان به موتور سواری در سال‌های اخیر شکل گرفته و اصرار آن‌ها به استفاده از موتور شخصی، برآیند تغییرات در سال‌های اخیر است. اما این باور اصلا درست نیست. در حقیقت آغاز تاریخ موتورسواری بانوان به سال 1895 میلادی یعنی اواخر سال‌های جنگ جهانی دوم بازمی‌گردد. بنابراین می‌توان گفت موتورسواری خانم‌ها در دنیا، سابقه‌ای به قدمت جنگ جهانی دارد و موضوع تازه‌ای به حساب نمی‌آید.

با این حال با توجه به شکل ظاهری و نوع هدایت آن، کمتر مورد استقبال عمومی خانم‌ها در سراسر دنیا بود. اما این روزها با زندگی در کلان شهرها و سپری کردن ساعت‌های طولانی در ترافیک شهری، علاقه به استفاده از این وسیله نقلیه دوباره در میان خانم‌ها شدت گرفته است.

شرایط موتور سواری قانونی خانم ها

آیا برای موتور سواری زنان منع قانونی وجود دارد؟

حقیقت این است که قوانین مرتبط با موتور سواری بانوان در سال‌های گذشته در فراز و نشیب‌های بسیاری بوده است. تا حدود ده سال پیش استفاده از موتور سیکلت برای بانوان امری غیر قانونی تلقی می‌شد. با این حال با تغییر در شرایط قانونی هدایت موتور، این قانون حذف شد.

اگر قصد خرید موتورسیکلت برای بانوان را دارید، باید بدانید که منع قانونی برای آن وجود ندارد. اما در صورت نقض قوانین اسلامی و رعایت نکردن شئونات ممکن است موتور توقیف شود. بنابراین اگر قصد استفاده از این وسیله نقلیه را دارید، برای هدایت آن باید توجه و دقت بیشتری داشته باشید. این روزها مدل‌های متفاوتی برای استفاده راحت بانوان از موتورسیکلت به بازار آماده است. کافی است به یک فروشگاه موتور سیکلت معتبر سر بزنید و از فروشنده مشاوره دریافت کنید.

بهترین موتور برای خانم‌ها کدام است؟ ویژگی‌های مهم را به خاطر بسپارید

خرید موتور سیکلت نیز مانند انتخاب دیگر وسایل نقلیه به دقت و وسواس نیاز دارد. به ویژه اگر خانم هستید و قصد خرید موتور برای عبور و مرور روزانه خود را دارید، بهتر است یک چک لیست از عوامل مهم و تاثیرگذار در کیفیت این وسیله تهیه کنید. موارد زیر مهم‌ترین نکاتی هستند که باید در چک لیست خود داشته باشید و به آن‌ها به خوبی دقت کنید.

1-      ایمنی موتور سیکلت؛ مهم‌ترین دلیل انتخاب یک موتور با کیفیت

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود افراد جامعه و عده‌ای از بانوان استفاده از موتور را جایگزین وسایلی مانند تاکسی کنند، رهایی از دردسرهای وسایل نقلیه عمومی و ایجاد امنیت فردی است. اما اگر یک موتور سیکلت ناامن انتخاب کنید چه امتیازی را به دست آورده‌اید؟ حقیقت این است که امنیت موتور سیکلت مهم‌ترین دلیل انتخاب این وسیله است. تفاوتی ندارد که خانم هستید یا آقا. در هر صورت باید برای بررسی این بخش وقت و دقت کافی صرف کنید.

سیستم برقی موتور سیکلت، چراغ استاپ، چراغ جلو و راهنما، شیشه جلوی موتور، جنس باطری، بوق و اتصال صحیح سیم برق به ترمز از جمله مهم‌ترین نکاتی است که باید در مورد آن از فروشنده سوال کنید و اطلاعات دقیقی به دست آورید.

علاوه بر مشخصات فنی، طراحی بدنه موتور می‌تواند یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک موتور امن برای خانم‌ها باشد. به همین دلیل از میان همه مدل‌ها، موتور سیکلت‌های وسپا توانسته‌اند به انتخاب اول بانوان تبدیل شوند. چرا که طراحی بدنه این دسته از موتورها ساده‌تر است و حس امنیت بیشتری برای هدایتگر ایجاد می‌کند.

بهترین مدل موتور از نظر ایمنی و راحتی

1-      ارتفاع صندلی موتور؛ کدام ارتفاع مناسب بانوان است؟

شاید در نگاه اول ارتفاع صندلی عاملی تعیین کننده برای شما به نظر نرسد. اما باید بدانید که ارتفاع صندلی در حقیقت نحوه تسلط شما به رانندگی را معین می‌کند. به همین دلیل به نظر می‌رسد برای عبور و مرور بانوان با موتور سیکلت در شهر، موتورهایی با ارتفاع بلند چندان مناسب نیستند. بنابراین قبل از خرید موتور، باید به قد خود و تسلط کامل بر هدایت موتور نیز توجه کنید.

2-      ضمانت نامه و خدمات پس از فروش؛ از فروشندگان معتبر خرید کنید

خرید موتور سیکلت از حرفه‌ای‌ها و فروشندگان معتبر علاوه بر اینکه خیال شما را از قیمت‌های منصفانه راحت می‌کند، مزایایی مانند خدمات پس از فروش نیز در بردارد. موتورسیکلت با وجود راحتی در حمل و نقل می‌تواند نیاز به هزینه‌های سنگین تعمیراتی و تخصصی داشته باشد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای خرید بهترین موتورسیکلت برای بانوان، تنها به نمایندگی موتورسیکلت معتبر مراجعه کنید.

3-      زیبایی و طراحی خاص؛ بهترین طراحی موتور برای خانم‌های سخت پسند

بعد از دقت به مشخصات فنی و مراحل خرید، برای انتخاب موتور سیکلت مناسب بانوان به سراغ رنگ‌ها و مدل‌هایی بروید که تنوع زیادی دارند و متفاوت با موتورهای معمول در سطح شهر هستند. این روزها انواع طرح و رنگ موتور در بازار وجود دارد. کافی است رنگ دلخواهتان را از برندهای طرح موتورسیکلت دنیا انتخاب کنید.

زیباترین مدل موتور برای خانم ها

پیشنهاد خرید موتور سیکلت برای خانم‌ها؛ کدام برند مناسب‌تر است؟

با توجه به چک لیست گفته شده و با کمی جستجو در بازار موتور سیکلت‌های با کیفیت و ماندگار، در حال حاضر برند وسپا را می‌توان محبوب‌ترین برند در عرضه موتور سیکلت‌های مناسب به ویژه برای خانم‌ها دانست. موتورهای این برند علاوه بر طراحی مناسب، رنگ‌بندی‌های منحصر به فرد و جذابی نیز دارند و این موضوع باعث شده تا در میان خانم‌ها طرفداران زیادی داشته باشند. همچنین هدایت این مدل از موتورها ساده‌تر است و می‌تواند یک همسفر خوب برای بانوان باشد.

رنگ بندی موتور وسپا برای بانوان

خرید موتور سیکلت با بهترین شرایط پرداخت از کبیر موتور

جایگزین کردن موتور سیکلت با وسایل نقلیه عمومی و حتی ماشین شخصی در خیابان‌های شلوغ شهری یکی از اتفاقات رایج در سال‌های اخیر است. با این حال نباید فرایند خرید موتور را ساده بگیرید و بدون آگاهی و تحقیق دست به خرید بزنید. اعتماد به فروشندگان معتبر و نمایندگی‌های مجاز و برجسته می‌تواند تجربه خرید خوبی برای شما رقم بزند.

ما در کبیر موتور با سابقه‌ای بیش از 20 سال، همراه شما در این انتخاب هستیم. بانوان محترم نیز می‌توانند با مراجعه به نمایندگی کبیرموتور، انواع مدل‌های وسپا را ببینند و بعد از مشورت با کارشناسان فروش ما، مناسب‌ترین مدل را انتخاب کنند. برای دیدن مدل‌ها می‌توانید به بخش محصولات سایت مراجعه کنید. همچنین کارشناسان فروش ما با پاسخگویی شماره 88741030 021 همواره راهنمای شما در خرید موتور سیکلت خواهند بود.

نظرات کاربران

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
Leila Kamrany
14.10.00

با سلام و خسته نباشید بابت لباس موتور سواری و وسایل ایمنی قیمت مناسب برای دخترم ۱۵ سالشه و موتورسواری می‌کنه چه موردی توصیه میکنید البته قیمت پایین می‌خوام .و اینکه موتور چه مدلی توصیه میکنید با توجه به اینکه گواهی ندارن ولی موتورسواری میکنند ولی لباس شیک و مطمین میخواستم

    مدیر سایت
    20.02.01

    با سلام دوست گرامی
    با مراجعه به فروشگاه های لباس موتور سواری می توانید تهیه کنید
    باتشکر

LyleAndScott.ru
16.10.00

Great content! Keep up the good work!

تحویل فوری
سرویس دوره ای
گارانتی معتبر
تامین قطعات
اکسسوری
تعمیرگاه اختصاصی
خدمات پس از فروش