بهترین موتورسیکلت های درون شهری

با 5 تا از بهترین موتورسیکلت‌های درون شهری ایران آشنا شوید

امروزه ترافیک و آلودگی هوا، بزرگ‌ترین چالش‌های شهروندان کلان شهرها هستند. از طرفی افزایش نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی در کنار شلوغی و ازدحام جمعیت مترو و اتوبوس باعث شده تا بسیاری از شهروندان به دنبال راه‌های دیگری برای فرار از ترافیک‌های سنگین و آلودی هوا باشند. در چنین شرایطی خرید موتور سیکلت...

امروزه ترافیک و آلودگی هوا، بزرگ‌ترین چالش‌های شهروندان کلان شهرها هستند. از طرفی افزایش نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی در کنار شلوغی و ازدحام جمعیت مترو و اتوبوس باعث شده تا بسیاری از شهروندان به دنبال راه‌های دیگری برای فرار از ترافیک‌های سنگین و آلودی هوا باشند. در چنین شرایطی خرید موتور سیکلت های درون شهری می‌تواند بهترین گزینه باشد. اگر شما هم به فکر خرید موتور سیکلت شهری هستید، احتمالاً با لیستی از انواع برندها و مدل‌های مختلف رو به رو شده‌اید که کار انتخاب بهترین گزینه را بسیار سخت می‌کنند. به همین بهانه در این مقاله قصد داریم با 5 مورد از بهترین موتورسیکلت‌های درون شهری ایران آشنا شویم. با کبیر موتور در ادامه این مقاله همراه باشید تا به بررسی بهترین موتورهای شهری موجود در بازار ایران آشنا شویم.

مهم‌ترین ویژگی‌های موتور سیکلت های درون شهری

قبل از اینکه با بهترین موتورسیکلت‌های درون شهری آشنا شویم، باید ویژگی‌های یک موتور سیکلت مناسب برای جا به جایی در شهر را بشناسیم. موتور سیکلت درون شهری باید کوچک، کم مصرف و در عین حال چابک باشد. از طرفی، برندهای معروف در ساخت موتورسیکلت‌های مناسب شهر، به راحتی و ایمنی راننده نیز توجه زیادی می‌کنند. همچنین وجود امکانات و تکنولوژی‌های به روز نیز مسئله دیگری است که در این نوع از موتورها اهمیت زیادی دارد.

در کنار همگی این موارد ظاهر زیبا و جذاب نیز یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های موتورسیکلت‌های درون شهری است. زمانی که قصد مراجعه به یک فروشگاه موتور سیکلت معتبر را دارید سعی کنید به دنبال گزینه‌های باشید که همه این ویژگی‌ها را داشته باشند. ما تلاش کرده‌ایم تا در لیست خود گزینه‌هایی را معرفی کنیم که بتوانند به بهترین شکل به تمام نیازهای یک خریدار از موتورسیکلت مناسب شهر، پاسخ دهند.

بهترین موتورسیکلت درون شهری، وسپا vxl

1. VESPA VXL 150؛ موتور سیکلت درون شهری لاکچری و باکیفیت

برند ایتالیایی وسپا بدون شک بهترین سازنده موتورهای درون شهری است. VESPA VXL 150CC یکی از بهترین محصولات این شرکت خوش نام است که به دلیل طراحی جذاب و امکانات فوق العاده، طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. وسپا VXL با موتور قدرتمند انژکتوری، گیربکس اتوماتیک و ترمزهای دیسکی، سواری راحت و ایمنی را در مسیرهای شهری ارائه می‌کند. این موتور سیکلت درون شهری دوست داشتنی در کنار کیفیت ساخت عالی، طراحی بسیار چشم نواز و خاصی دارد که سبب شده بانوان نیز به مشتریان پر و پا قرص وسپا تبدیل شوند. با توجه به این ویژگی فوق العاده، قطعاً وسپا وی ایکس آل شایستگی حضور در لیست بهترین موتور سیکلت های درون شهری را دارد.

موتور سیکلت APRILIA مناسب برای شهر

2. Aprilia SR 150؛ زیبا، قدرتمند و منحصر به فرد

شرکت Aprilia یکی دیگر از برندهای معتبر و معروف ساخت اسکوتر و موتورسیکلت‌های درون شهری است. این برند ایتالیایی، زیر مجموعه شرکت پیاجو است که صاحب برند وسپا نیز به حساب می‌آید. محصولات آپریلیا به دلیل کیفیت ساخت بالا و ظاهر منحصر به فرد در تمام دنیا شناخته شده هستند. Aprilia SR 150 یکی از محبوب‌ترین و بهترین محصولات این شرکت ایتالیایی است که خوشبختانه به وسیله شرکت کبیر موتو وارد بازار ایران نیز شده است.

 از بسیاری جهات همچون کیفیت ساخت، استفاده از امکانات رفاهی و ایمنی فراوان، موتور قدرتمند و گیربکس اتوماتیک، آپریلیای اس آر شباهت زیادی به عموزاده وسپا خود دارد. با این حال، ظاهر اسپرت و متفاوت، آپریلیا را کاملاً از خانواده وسپا جدا می‌کند. در مجموع آپریلیا SR یکی از بهترین موتور سیکلت های شهری موجود در بازار ایران به حساب می‌آید.

وسپا sxl

3. VESPA SXL 150؛ یکی از بهترین موتورسیکلت‌های درون شهری

بازهم وسپا و بازهم یک اسکوتر زیبای دیگر! VESPA SXL 150 دومین عضو از خانواده موتور سیکلت های وسپا است که به دلیل ویژگی‌های فوق العاده اش در لیست بهترین موتور سیکلت های درون شهری قرار می‌گیرد. از لحاظ فنی SXL کاملاً شبیه به VXL است. اما وسپا سعی کرده با الهام گرفتن از اسکوترهای افسانه‌ای سری s توجه افراد سخت پسندتر را به SXL جذب کند. طراحی مکعبی و منحصر به فرد چراغ‌ها در کنار آینه بغل‌های کرومی خاص، مهم‌ترین تفاوت ظاهری وسپا SXL با وسپا VXL هستند. این طراحی متفاوت به خوبی می‌تواند حس پرمیوم و لاکچری بودن را منتقل ‌کند.

 وسپا SXL یکی از جدیدترین اسکوترهای ساخته شده توسط وسپا است که با رنگ‌های جذاب، پشت آمپر دیجیتالی و استارت جدید وارد بازار شده است. اگر به دنبال یک وسپا منحصر به فرد و لاکچری هستید که به خوبی همه نیازهای شما از یک موتور سیکلت درون شهری را برطرف کند، SXL قطعاً انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

موتور مناسب شهر کبیر سوپر

4. موتور سیکلت KABIR Super 125؛ جذاب، کم مصرف و با کیفیت

موتور سیکلت کبیر سوپر 125 یکی دیگر از بهترین موتور سیکلت های درون شهری ایران است. این موتور سیکلت زیبا با طراحی متفاوت می‌تواند تجربه یک رانندگی راحت و ایمن را برای شما به همراه داشته باشد. کبیر موتور به عنوان یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین سازندگان موتور سیکلت در ایران، در طراحی این موتور سیکلت از المان‌های جوان پسند استفاده کرده است تا جذابیت‌های بیشتری برای نسل جوان داشته باشد. در کنار طراحی جذاب، کیفیت ساخت کم نظیر و استفاده از مواد مقاوم، خیال مشتریان را از خرید یک موتور سیکلت شهری کارآمد راحت می‌کند.

موتور 125 سی سی KABIR Super در عین حال که مصرف بسیار پایینی دارد، قدرت کافی برای لذت بردن از رانندگی در شهر را فراهم می‌کند. وجود این ویژگی‌های فوق العاده در کنار قیمت مناسب باعث شده تا این محصول به یکی از پرطرفدارترین موتور سیکلت های ایرانی بازار تبدیل شود.

بهترین موتورسیلکت شهری، کبیر CDI

5. موتورسیکلت KABIR CDI 125؛ طراحی نوستالژیک و کیفیت کم نظیر

موتور سیکلت کبیر مدل CDI 125 محصولی نام آشنا برای ایرنیان است. سال‌ها است که این موتور سیکلت به عنوان یک همراه وفادار در کنار خانواده‌های ایرانی قرار دارد. کیفیت ساخت و دوام بالای کبیر سی دی آی باعث شده است تا این محصول محبوب به یکی از پرفروش‌ترین موتورسیکلت‌های درون شهری ایران تبدیل شود. طراحی نوستالژی کبیر CDI نشان دهنده قدمت و اصالت آن است که هنوز هم برای بسیاری از افراد جذابیت‌های زیادی دارد. رضایت خریداران از کیفیت این موتورسیکلت در کنار قیمت مناسب، موتور کم مصرف و ماندگاری بالای قطعات سبب شده‌اند تا این موتور سیکلت را در لیست بهترین موتور سیکلت های درون شهری ایران قرار دهیم.

بهترین موتورسیکلت‌های درون شهری را از کبیر موتور بخرید

در این مقاله با لیستی از بهترین موتور سیکلت های درون شهری آشنا شدیم. این موتور سیکلت ها بهترین گزینه برای رهایی از ترافیک‌های سنگین شهری هستند و تجربه یک رانندگی ایمن و راحت در شهر هستند. اگر قصد خرید موتورسیکلت‌های درون شهری را دارید، می‌توانید همین حالا از سایت کبیر موتور برای خرید موتورسیکلت دلخواه خود اقدام کنید.

نظرات کاربران

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
Adam
16.03.00

Hello! I’ve been reading your website for a long time now and finally got the
courage to go ahead and give you a shout out from Kingwood
Texas! Just wanted to tell you keep up the great work!

my web-site … Музыка Онлайн

Branden
4.08.00

I got this web site from my pal who told me regarding
this web site and
now this time I am visiting this web site and reading very informative articles or reviews at this time.

تحویل فوری
سرویس دوره ای
گارانتی معتبر
تامین قطعات
اکسسوری
تعمیرگاه اختصاصی
خدمات پس از فروش