محصولات کبیر

محصولات کبیرموتور؛ ویترین کاملی از خلاقیت و نوآوری

KABIRMOTORCYCLE

فراتر از انتظار شما

دسترسی به بهترین‌ها راحت نیست. کبیرموتور با بیش از 20 سال سابقه و با همکاری برندهای بزرگ صنعت موتورسیکلت مثل وسپا و آپریلیا، گلچینی از خلاقیت و افتخار را برای علاقه‌مندان موتورسیکلت فراهم کرده است.

وسپا؛ پیشنهادی برای شیک پسندان

زنبور ایتالیایی دنیا موتورسیلکت یعنی وسپا سال‌ها است که خلاقیت را هر روز جدیدتر از روز قبل تعریف می‌کند. وسپا از گذشته تا امروز همواره بهترین‌ صنعت موتورسیکلت بوده است. کبیرموتور به عنوان نماینده رسمی وسپا و شریک تجاری این برند خوشنام ایتالیایی امکان خرید محصولات وسپا را فراهم کرده است.

موتور سیکلت‌های وسپا

گروه صنعتی کبیرموتور نماینده رسمی وسپا در ایران است. Vespa VXL و Vespa SXL دو مدل اصلی موتورسیلکت‌های وسپا است که می‌توانید از طریق کبیر موتور آن را خریداری کنید.

وسپا از نزدیک

آپریلیا؛ پیشنهادی برای عاشقان زیبایی و هیجان

ایتالیایی‌ها، سرآمد صنعت موتورسیکلت هستند. آپریلیا برندی دیگر از سرزمین چکمه‌ای اروپا است که مفهومی جدید در طراحی و سرعت صنعت موتورسیلکت‌ها پدید آورده است. برند آپریلیا، به ساخت محصولات مسابقه‌ای و سرعتی مشهور است. آپریلیا، دیگر شریک تجاری کبیرموتور است و موتورسواران می‌توانند خوش‌ساخت‌های ایتالیایی را از کبیرموتور تهیه کنند.

موتورسیکلت های آپریلیا

گروه صنعتی کبیرموتور نماینده رسمی آپریلیا در ایران است. Aprilia SR 150 و Aprilia SR 160 و  Aprilia SXR 160 سه مدل اصلی موتورسیلکت‌های آپریلیا هستند که می‌توانید از طریق لینک زیر برای کسی اطلاعات بیشتر و خرید، اقدام نمائید.

آپریلیا از نزدیک

کلیک آپ (Click Up)

محصول جدید کبیرموتور با نام کلیک آپ (Click UP) یا طرح کلیک 150cc با تنوع رنگی بسیار بالا و جذاب، کیفیت ساخت و انجین قدرتمند، سوئیچ کیلس و… برای کسانی که به دنبال موتوری شهری با طراحی های اسپرت و زیبا هستند.

کلیک آپ Click UP

موتور سیکلت های کلیک آپ با مشخصه های فنی بسیار خوب و کیفیت ساخت بالا محصولی جذاب از کبیر موتور است. برای کسب بیشتر و شرایط خرید وارد لینک زیر شوید.

کلیک آپ از نزدیک

کبیر CDI؛ استانداردهای روز دنیا در مرزهای ایران عزیز

کبیرموتور از سال‌های ابتدایی فعالیت خود و با همکاری شرکای خارجی خود کارخانه تولید موتورسیکلت را در ایران راه اندازی کرد. هم اکنون محصولات کبیر CDI همگام با تولید خارجی با بهترین و بالاترین استانداردهای روز دنیا در اختیار هم وطنان عزیز قرار گرفته است. با افتخار نماینده ایران در صنعت موتورسیکلت منطقه و دنیا هستیم.

کبیرموتور از سال‌های ابتدایی فعالیت خود و با همکاری شرکای خارجی خود کارخانه تولید موتورسیکلت را در ایران راه اندازی کرد. هم اکنون محصولات کبیر CDI همگام با تولید خارجی با بهترین و بالاترین استانداردهای روز دنیا در اختیار هم وطنان عزیز قرار گرفته است. با افتخار نماینده ایران در صنعت موتورسیکلت منطقه و دنیا هستیم.

CDI از نزدیک

شرایط خرید نقدی و اقساطی موتورسیلکت‌های کبیر موتور

برای خرید موتورسیکلت‌های کبیر موتور کافی است با مراجعه به نمایندگی‌های رسمی کبیرموتور در تهران و شهرستان‌ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. با حضور در نمایندگی‌های رسمی همکاران ما تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند و راهنمای شما در انتخاب و خرید موتورسیکلت هستند.

با توجه به استقبال گسترده علاقه‌مندان به خرید موتورسیکلت، کبیرموتور امکان خرید اقساطی موتورسیکلت‌ را فراهم کرده است. در شرایط اقساطی خرید موتورسیکلت در ابتدا 50 درصد مبلغ کل موتورسیکلت به صورت نقدی و مابقی مبلغ طی 6 فقره چک دریافت می‌شود. با حضور در فروشگاه مرکزی و نمایندگی‌های کبیرموتور می‌توانید محصول مورد نظر خود را به صورت اقساطی تهیه کنید.

با ما در ارتباط باشید

در صورتی که سوال یا ابهامی در خصوص خرید نقدی و اقساطی موتورسیکلت‌های کبیر موتور دارید با ما در ارتباط باشید

88744963 02188741030 021
تحویل فوری
سرویس دوره ای
گارانتی معتبر
تامین قطعات
اکسسوری
تعمیرگاه اختصاصی
خدمات پس از فروش