کبیر موتور نماینده رسمی وسپا در ایران

کبیرموتور شریک تجاری و نماینده رسمی برند وسپا در ایران است. کبیر موتور سال‌هاست همکاری طولانی مدتی با زنبور ایتالیایی دارد. وسپا عاشقانه به سراغ هواداران موتوسیلکت رفته و همیشه با ساخت بهترین محصولات همه را شگفت‌زده کرده است.

وسپا از دیروز تا امروز؛ تعریف جدید خلاقیت در صنعت موتورسیکلت

وسپا اولین کمپانی تولید و طراحی موتور سیکلت است که با خلاقیت در طراحی، انقلابی در چرخه تولید موتورهای غول آسا ایجاد کرد. محصولات وسپا اکنون به عنوان پرطرفدارترین موتورسیکلت ها در میان جوانان و بانوان شناخته می شود. اتفاقی که صنعت موتورسیکلت تاکنون به خود ندیده بود. دلیل این انقلاب را می توان خلاقیت، طراحی فوق العاده زیبای محصولات در کنار عملکرد وسپا برای ارائه بهترین کیفیت دانست.

Vespa VXL 150CC

وسپا Vespa VXL 150CC، یکی از بهترین و جذاب‌ترین موتورهای وسپا است که برای استفاده درون شهری طراحی شده است. برای دریافت اطلاعات کامل درباره وسپا VXL 150CC می‌توانید به صفحه این محصول مراجعه کنید.

مشخصات و شرایط خرید

Vespa SXL 150CC

Vespa SXL 150CC، محصول جذاب کمپانی وسپا برای علاقه‌مندان به موتورسیکلت‌های درون شهری است. SXL 150CC با طراحی مدرن و رنگبندی جذاب خود تمام انتظارات شما از یک موتورسیکلت درون شهری را برطرف می‌کند. برای بررسی دقیق‌تر وسپا SXL 150CC به صفحه محصول این موتور مراجعه کنید.

مشخصات و شرایط خرید
تحویل فوری
سرویس دوره ای
گارانتی معتبر
تامین قطعات
اکسسوری
تعمیرگاه اختصاصی
خدمات پس از فروش